A minap meglátogatott az egyik barátnőm. Mivel ezer éve nem találkoztunk, ezért bőven volt miről beszélgetünk. Gyorsan neki is álltam a kávéfőzésnek, hiszen egy csésze kávé fölött a legjobb csevegni. Miután elkészült a fekete nedű, kényelmesen elhelyezkedtünk a kanapén, hogy bepótoljuk a kimaradt időt. Épphogy elkezdtük a csacsogást, amikor feltűnt, hogy a barátnőmön milyen szép, új cipő van. Egyből rá is kérdeztem, hogy mégis honnan szerezte be azt a csodát. Előkapta a telefonját, majd azt pötyögte be, hogy CipőMarket. Úgy éreztem magam, mint aki cipőországba csöppent. Csupa szebbnél-szebb, márkás cipőt mutatott nekem. Mivel nem akartam az együtt töltött időt cipőnézegetéssel tölteni, ezért úgy döntöttem akkor veszem alaposabban szemügyre a honlapot, ha már hazament és egyedül leszek. Este alig vártam, hogy részletesebben megnézhessem ezt az online cipőboltot. Ezúttal asztali számítógépen, mivel mégiscsak jobban látom a termékeket, mint telefonon. Egyébként mindkét felületen teljesen jól működött az oldal.
Bőséges választék, állandó akciók
A honlapon többféle kategóriába rendezve találhatjuk meg a lábbeliket, valamint egyéb kiegészítőket is árusítanak, mint pl. övek, táskák és pénztárcák. Így azoknak sem kell aggódni, akik a stílusos lábbeli mellett, szeretnének egy hasonlóan szép pénztárcát vagy táskát is. A CipőMarket a kiegészítőkre is nagy hangsúlyt fektet, így akár egy teljes, stílusban passzoló szettet is összeválogathatunk magunknak. A szokásos női, férfi és gyermek kategória mellett, a legnépszerűbb márkák is külön kategóriát kaptak, de kollekciók szerint is válogathatunk. Így, ha éppen nyári szandált szeretnénk, nem muszáj végignézni bokacsizmák, bakancsok sorát.
Igazán szimpatikus volt az is, hogy már a főoldalon folyamatosan jelennek meg az aktuális akciók. Sőt, egyből fel is ugrott egy ablak, ahol azt írták, hogy 10%-os kuponnal ajándékoznak meg, amennyiben feliratkozok a hírlevelükre. Az akciók között pedig 20%-os, 50%-os, vagy éppen 60-70%-os árcsökkentéssel is találkozhatunk. Már pedig egy ilyen mértékű akcióval, rendkívül sokat spórolhatunk. Nem véletlen, hogy a barátnőm is egyből lecsapott egy ilyen remek ajánlatra. Én is első körben ezekben a kategóriákban kezdtem el nézelődni, hátha szerencsém lesz, és sokkal olcsóbban tehetek szert egy márkás cipőre. Hasznos dolog, hogy a honlap bal oldalán található szűrők segítségével még pontosabb találatokat kaphatunk. A szín, a méret, a sarokmagasság, a márka, az ár és a kedvezmény mértéke is beállítható. Ezzel segítve, hogy könnyebben megtaláljuk a nekünk legmegfelelőbb lábbelit, mindezt rövidebb keresési idővel. Hiszen mi jellemző a 21. század emberére? Az, hogy örökké siet.
Próba nélkül cipőt venni? Miért ne?
Sokszor gondolkodtam már online cipővásárlásban, de mindig bennem volt az aggodalom, hogy nem tudom megpróbálni, ezért nem biztos, hogy passzol majd a méret. Szerencsére a CipőMarket oldalán található egy mérettáblázat, amelynek segítségével könnyedén megállapíthatjuk, hogy milyen méretekben érdemes rendelnünk. Különösen tetszett, hogy nem egy általános táblázat ez, hanem részletesen az egyes márkák szerint van lebontva. Így sokkal esélyesebb, hogy a kiválasztott termék ténylegesen passzolni is fog.
Akkor sem kell aggódni, ha még így is hiba csúszik a gépezetbe, és nem jön fel vagy éppen túl nagy lesz a cipő, vagy esetleg mégsem tetszik. Ebben az esetben cserélhetünk bármilyen készleten lévő termékre, vagy ha van készleten az adott méret, akkor arra is cseréltethetjük az eredeti termékünket. A harmadik lehetőség pedig, hogy pénzvisszatérítést igényelünk, ezt postai úton vagy e-mailben is jelezhetjük az áruháznak.
Hogy jut el hozzám a csomagom? Mi lesz, ha nem vagyok otthon?
Másik problémám szokott lenni, hogy gyakran dolgozom, abban az időben, amikor a futár megérkezne a csomagommal. Sajnos örökös probléma ez nálam, mivel nagyjából megegyezik a munkaidőm az övükével. Örömmel láttam, hogy a CipőMarket erre is gondolt. Lehetőség van a házhozszállítás mellett, PickPack pontra történő kiszállításra, valamint személyes átvételre is. Utóbbi jelenleg nem elérhető, valószínűleg a kialakult járványhelyzet miatt. A PickPack pontra kézbesítés lehetősége szerencsére most is működik. Általában ezt szoktam preferálni, így nem kell azon aggódnom, hogy hogyan, vagy éppen ki vegye át helyettem a csomagot, ha éppenséggel nem tartózkodom otthon. A szállítási díjat is kifejezetten kedvezőnek találtam, egységesen 1.000 Ft. A manapság folyamatosan növekedő kiszállítási díjak mellett én ezt felhasználóbarátnak mondanám. Sőt, amennyiben 60.000 Ft feletti értékben rendelünk, akkor pedig ingyenes a szállítás. Érdemes tehát összefogni a barátnőkkel, családtagokkal, munkatársakkal, vagy pedig egyszerre több terméket megrendelni, így még többet spórolhatunk. A szállítási idő általában 1-2 munkanapot vesz igénybe, több termék rendelése esetén ez 1-4 munkanap is lehet. A cég honlapja szerint, amennyiben valamilyen külső okból, mint pl. beszállítási késedelem, készlethiány, ezt nem tudják tartani, értesítést küldenek e-mailben, vagy jelzik ezt telefonon.
Piszkos anyagiak – csak egyszerűen
A fizetés tekintetében kétféleképpen egyenlíthetjük ki a számlát. Lehetőségünk van előre utalással vagy utánvéttel fizetni. Előbbi ugyan kicsit hosszabb időt vesz igénybe, mint az utánvétes fizetés. Utalás esetén ugyanis, meg kell várni, míg a cég munkatársai felveszik velünk a kapcsolatot, ill. elküldik az utalási adatokat. Ez 1-8 munkanapot is igénybe vehet. Ebből kifolyólag a kiszállítás is, csak az összeg beérkezését követően kezdődik. Egyetlen kikötés van: amennyiben 70.000 Ft feletti rendelést adunk le, akkor csak előre utalással fizethetünk.
Nem kötelező regisztrálni, de célszerű, ha gyorsabban akarunk vásárolni
Ugyan regisztráció nélkül is tudunk rendelni, ha a későbbiekben gyorsabban szeretnénk elintézni a vásárlást, illetve szeretnénk nyomon követni a rendelést, figyelni hol jár a csomagunk, akkor érdemes létrehozni egy felhasználói fiókot. Így nem kell minden alkalommal megadni az adatainkat. Egyszerűen csak bejelentkezünk, beletesszük a választott árucikkeket a kosarunkba, és már le is adhatjuk a rendelést. Amennyiben valamilyen probléma miatt, nem sikerülne leadni a rendelést, akkor e-mailen keresztül is megtehetjük. Ehhez meg kell adni bizonyos adatokat, többek között: nevet, e-mail címet, telefonszámot, számlázási címet, szállítási címet, a termék nevét, cikkszámát és méretét, illetve ha van valamilyen megjegyzésünk, akkor azt is érdemes elküldeni.
Számtalan elérhetőség, hogy minden kérdésre választ kapjunk
Az online cipőbolt honlapján számtalan elérhetőség van. E-mailt írhatunk a markascipo@webaruhazak.info címre. Elsősorban ezt a kapcsolatfelvételi lehetőséget javasolják. Ezekre munkaidőben a cég munkatársai igyekeznek válaszolni. Ugyanakkor számtalan telefonszámot is találtam, ahol adott márkákkal kapcsolatban is érdeklődhetünk. Ezt is érdekesnek találtam, és hasznosnak. Valószínűleg így hamarabb juthatok hozzá a megfelelő információkhoz, mert az ügyintézőnek is csak adott márkákkal kapcsolatos kérdésekre kell számítania, hamarabb tud választ adni.
Összességében örülök, hogy a barátnőm megmutatta nekem a CipőMarket weboldalát, hiszen most, hogy már mindennek utánajártam, már csak ki kell fognom egy igazán jó ajánlatot. Később majd én is márkás cipőkben, és márkás táskákkal a vállamon mehetek el kávézni hozzá.